miercuri, 11 martie 2020

: sa, s-a, sau, s-au, ia,i-a, nea, ne-a.


Nume:                                                                                                 Data :

Fişă de evaluare



  1. Povestiţi în scris următorul fragment :
-          Cât ai dat pe încălţări ? întreabă sfios iepurele.
-          Doi galbeni, cât să dau ! îi răspunde fudul Ogarul.
-          Mă duc şi eu la iarmaroc - adăugă Iepurele - să-mi cumpăr ciuboţele.
-          Păi, tot acolo merg şi eu, am treabă cu un negustor…Ciuboţele se găsesc câte vrei, numai bani să ai !
-          Am doi galbeni, şopti Iepurele.

  1. Scrieţi :
a)      cuvinte cu înţeles asemănător pentru cuvintele : vreme, ramură.
b)      cuvinte cu  sens opus pentru cuvintele : lumină, aprins.

  1. Alcătuiţi propoziţii în care să folosiţi corect cuvintele : sa, s-a, sau, s-au, ia,i-a, nea, ne-a.









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu